Netanyahu: ABD’nin İsrail’den, İsrail’inde ABD’den Büyük Dostu Yok.

Korsan İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Amerikan NBC News’e verdiği mülakatta, “ABD’nin İsrail’den büyük, İsrail’in de ABD’den büyük dostu yok” dedi.

Netanyahu, ABD Başkanı Barack Obama’nın, seçim zaferini kutlamak için henüz aramamasına rağmen iki ülke arasındaki ilişkilerin “hala güçlü” olduğunu belirtti.

Seçim zaferini kutlamak için Obama’nın kendisini henüz aramadığını ancak “çok yakında konuşacaklarından emin olduğunu ifade eden Netanyahu, “Birlikte çalışacağımız birçok alan var. ABD ve Sayın Başkan’la çalışacağız. Çünkü bundan başka bir alternatifimiz yok” diye konuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.